Reklama

Z mého jídelníčku V.

Z mého jídelníčku V.

Konečně tu máme jaro! Taky ho tak milujete? Teplo, sluníčko, víc chuti do práce, pomalu se blížící léto a dovolená .

A tak jsem se konečně dostala k sepsání nového článku. Po skoro měsíci dovolené jsem zpět v plné síle .

Asijské jídlo a návrat k rutině

S tím taky souvisí téma článku, kterým je tentokrát jídelníček. Měsíc na asijské stravě byl úžasný, barevný a chuťově zajímavý, ale taky jsem hodně těšila domů na svoji rutinu. Až zase zařadím víc bílkovin a hlavně zeleniny. Co mi bude stoprocentně chybět je úžasné místní ovoce. Pochybuju, že budu brzo jíst lepší mango nebo dragon fruit…

O Asii plánuju určitě napsat nějaké další články, tak buďte ve střehu :-). Budu se to snažit co nejvíc prokládat s klasickým obsahem blogu, ať vás příliš nenudím . Celá cesta po Thajsku pro mě byla tak intenzivním zážitkem, že to jednoduše patří i sem na blog .

Rohlík s máslem a vysočinou aneb nový jídelníček?

Jo a ještě se vám musím k něčemu přiznat, nechápu to, ale asi posledních 14 dní v Thajsku jsem měla totální chuť na !rohlík s poctivým českým máslem s vysočinou! A to vysočinu a podobné typy uzenin jím fakt sporadicky :-D. Tak asi uhodnete, jaké bylo mé první jídlo po návratu. A fakt jsem si to neskutečně užila :-D. Ale abyste si nemysleli, dalším jídlem v pořadí, po kterém mém srdce (žaludek) zatoužilo, byl zdravoučký salát.

Takže se to vlastně vyrovnalo, ne?

Teď se postupně vracím k nastaveným hodnotám, tak mi držte palce a pojďte mrknout do „mého talíře“ .

SNÍDANĚ

Ovesná kaše s kapkou medu, domácí jablka a vlašské ořechy. Moje oblíbená kombinace. Střídám ji často s pohankovou kaší a je to ta nejrychlejší a nejlepší snídaně :-). Akorát teda ovesná obsahuje hódně sacharidů, takže mám v plánu se poohlídnout spíš po pohankových vločkách. Obecně si snídaně v  poslední době fakt užívám…

13,7 g B, 56,4 g S, 10,5 g T, 19,2 g V, 1703 kj

OBĚD

Špenát s vařenými brambory a vajíčkem. Klasika, na kterou se často zapomíná. A přitom je to pořádná dobrota. Parádně vyvážené a zdravé jídlo . Nejlepší je z čerstvého špenátu a pořádně „voňavého“ česneku.

18,2 g B, 33, 2 g S, 11,8g B, 4,5 V, 1294 kj

špenát

SVAČINA

Řecký jogurt s vlašskými ořechy a zase ta domácí jablíčka. Dostali jsme výslužku jablek z domu, takže si to mega užívám a přidávám je do všeho, kam to jenom trošku jde :-).

11,8 g B, 22,6 g S, 7 g T, 4 g V, 839 kJ

VEČEŘE

Salát s kuřecím masem, domácí dresing a těstoviny (ideálně pohankové nebo celozrnné). Salát bylo dalšího jídlo, po kterém jsem na cestách toužila. A tohle je on – můj nejoblíbenější . Recept na něj najdete přímo tady. Vážně stojí za vyzkoušení. Miluju hlavně ten domácí dresing, který se skvěle hodí k většině salátů.

14,8 g B, 39,8 g S, 2,9 g T, 10,4g V, 1057 kJ

PO VEČEŘI…

Jsem zařadila ještě protein, protože jsem měla v jídelníčku docela málo bílkovin. Příliš tomu neholduju, ale občas si ho dám. Hlavně, když se třeba ještě chystám cvičit nebo vím, že ještě třeba někam vyrazím :-).

SUMA SUMÁRUM 83g B, 154 g S, 41,4 g T, 39,4 g V, 5 707 kJ

Co vy a jarní chutě :-)? Najíždíte taky na nějaký lehčí režim :-)? Prozradíte mi recept na váš oblíbený salát nebo jiné „jarní jídlo“?

Vaše V.

Reklama
Veronika
Blogerka. Kávoholička. Cestovatelka. Diářová maniačka. Milovnice všeho krásného. Spolumajitelka zlobivého kocoura. Odbornice a věčná badatelka v oblasti potravin a výživy (nutrimagazin.cz). Tvrdohlavá býčice. Perfekcionistka. Jo a taky občas trochu stresařka a nervóza, co potřebuje mít všechno hned. Vysnila si, že bude žít život podle svých představ a strašně si přeje, aby jí to vyšlo. Věří, že pokud člověk opravdu chce něčeho dosáhnout, zaměří na to veškerou svou pozornost a je ochotný udělat krok do neznáma, MUSÍ to prostě vyjít. ... a proto sekla se všemi jistotami a maká na tom! Budete mi držet palce a sledovat můj příběh :-)?