Reklama

Výzva pro mé nové já – za 30 dní do formy

Výzva pro mé nové já – za 30 dní do formy

Konečně rozhoupala do toho zase pořádně šlápnout 🙂!Původní plán byl začít cvičit už od začátku ledna, ale bohužel jsem onemocněla, takže se do toho vrhám až teď, netradičně v půlce ledna.

Možná jste na tom podobně nebo vás od začátku roku třeba už pomalu opouští motivace a uvítáte nějaké to „nakopnutí“. Já si myslím, že základ je vůbec začít a hlavně vydržet! No ne 🙂?

Budu ráda, když se připojíte prostřednictvím uzavřené facebookové skupiny Boj za moje nové JÁ, která slouží pro kolektivní hecování, podporu a vzájemnou pomoc 🙂. Každý den výzvy tam budu přidávat konkrétní cvičení pro daný den.  A prostě máme je to tam fakt super, tak určitě mrkněte 🙂.

Dnešní den je pro začátek výzvy velmi symbolický. Dnes je to totiž přesně měsíc do odjezdu na místo, kde hodně času strávím v plavkách a podobném „spořejším“ oblečení. Což znamená, že špeky pod kabát bohužel neschovám … 😁O důvod víc pokusit se ještě zachránit, co se dá 🙂.

Výzvu jsem se snažila udělat co nejpestřejší a přiměřeně náročnou. Je složená z videí s cardio cvičením, mých HIIT výzev, zahrnula jsem také běh/oribitrek a posilování. Je ideální ji doplnit třeba ranní jógou a přidat taky co nejvíce procházek – prostě být maximálně aktivní 🙂.

Tréning je koncipován tak, že budeme mít 2 aktivní dny cvičení, 1 den přestávku a zase 2 dny aktivní dny. V přestávce je ideální si třeba dát delší jógu nebo menší posilko🙂. Před každým cvičením si dopřejte protažení. A nebojte oproti úvodní fotce nebudete ani potřebovat žádné vybavení.

Plány pro jednotlivé dny si můžete uzpůsobit podle sebe a klidně nějak popřehazovat. Zkuste ale ideálně zachovat počet aktivních dnů 🙂.

Pro přehlednost si můžete ještě stáhnout tabulku, kde je prostor pro odškrtnutí splněného cvičení (check it!). Nevím jak vám, ale mně to psychicky neskutečně pomáhá🙂! Dejte si ho třeba na nástěnku nebo do diáře a uvidíte, že to půjde skoto samo 🙂.

cvičební výzva

Tak jdeme na to!

1. den

Začneme s tréningem od mých oblíbených POPSUGAR fitness. Dneska si dáme kratší, kompletní workout a ideálně přidáme pořádnou procházku 🙂.

2. den

Ideální čas na cvičení z HIIT výzvy I. Dáme si 3 kola verze pro začátečníky 🙂.Takže sprint, dřep, horolezec, kliky, výpady a burpee. Celkem 18 minut parádního cvičení!

3. den

Přestávka. Dejte si dobré zdravé jídlo a třeba pořádnou procházku🙂.

4. Den

Dneska si dáme ideálně běh venku nebo v zimní variantě orbitrek či běh na pásu v posilce. Složení bude následující – kardio cca 30 min, pak přidáme 50 dřepů a 50 výpadů. Případně v posilovně si dejte cviky na posilování stehen a zadku 🙂.

5. Den

Čas na video cvičení! Dneska to bude cvičení na střed těla.

6. Den

Je tady zasloužené volníčko! Užije si ho 🙂. Nezapomínejte pít dostatek vody! Ideální je začít kždý den se sklenkou vody s citrónem 🙂.

7. Den

Dneska si dáme opět HIIT cvičení z výzvy 1. Tentokrát 3 kola pro pokročilé. Makáme, makáme!

8. Den

Čas na pořádné kardio. Dejte si běh nebo pás nebo orbitrek, aspoň 30 min. K tomu 3krát plank po 10 vteřinách, 40 výpadů a 40 dřepů.

9. Den

Volno! Volejte sláva a tři dny se radujte (né, kecám, jenom jeden 🙂).

10. den

Bude ve znamení pořádného spalování kalorií. Jdeme do toho!

11. den

Ano, opět HIIT výzva I. Ideálně 4 kola pro pokročilé. A dejte mi vědět, jak vám to jde 🙂.

12. Den

Pohoda, lehárko a jeden tip. A tím je…jóga! Doporučuju si dát tu od Still on the way. Líbí se mi projev paní/slečny cvičitelky a díky velkému množství lekcí si téma si vybere opravdu každý. Já se od začátku roku snažím cvičit pravidelně ranní jógu a miluju to!

13. Den

Ještě můžete? Ale to víte, že jo! Po dni volna si dáme něco extra. Ať si pořádně zaposilujeme!

14. Den

Ano, kardio! Pro mě to bude můj milovaný orbitrek a dřepy s výpady nebo posilovna.

15. Den

Volňáseeeeek! Dejte si pořádnou porci zeleniny a vynechte sladkosti 🙂.

16. Den

Přichází na řadu HIIT výzva. Protože jsme za půlkou měsíce, dáme si výzvu II. A v rámci ní 3 kola pro začátečníky. Vždycky 20 vteřin cvičení, 10 vteřin odpočinek, ve složení sprint, dřep, panák, kliky, horolezec, výpady, běžkař, výpony, tricepsový klik a bicykl 🙂!

17. Den

Video workout! Tentokrát kratší, ale vydatný! Vzhůru do toho a půl je hotovo! Znáte to 🙂.

18. den

Opět volno, nějak často, ne :-)? Já si určitě dám nějakou delší jógu, ať mám ze sebe lepší pocit 🙂. Kdo se přidá?

19. den

HIIT se nám opět připomíná. Dáme si 2 kola z výzvy II. pro pokračilé. Jupííííí!

20. den

Už to asi stejně znáte. Kardio!!! A nějaké to posilováníčko. Pro mě to bude 40 minut na orbitreku a 60 výpadů a 60 dřepů.

21. Den

Volno! Dejte si pořádnou prochajdu, ta neuškodí nikdy 🙂.

22. Den

Dáme si pořádně do těla. Ale jako fakt pořádně! 40 min cvičení, to bude masakr! Ale ten pocit po tom! K nezaplacení!

23. Den

Den ve znamení kardia – běh, pás nebo orbitrek, 30-40 minut. Po včerejší náloži to bude stačit nad hlavu 🙂.

24. Den

„Nicnedělačka“. Teda skoro, já bych navrhovala menší jógu, co vy 🙂?

25. Den

Náš milovaný HIIT nemůžeme přece vynechat! Dáme si opět 3 kola pro pokročilé z výzvy II.

26. den

Trošku přiostříme, když se nám to pomalu blíží ke konci 🙂. Mimochodem, jak se cítíte? Dneska si 30 minut cvičení pro krásné bříško.

27. den

Pohoda, klídek a leháro. A dneska si ho opravdu dejte, odpočinek je taky potřeba 🙂.

28. Den

HIIteček!!! 4 kola pro pokročilé z výzvy II. Jdeme do finále, přátelé 🙂!

29. Den

Poslední cvičení nechám zcela na vás. Dejte si buď kardio nebo nějakou delší jógu či posilování. Vyberte to, co vás nejvíc baví. Protože o tom to je. Dělat všechno s radostí a pozitivní myslí 🙂.

30. Den

A na závěr se loučíme s naším oblíbeným volníčkem 🙂. Dneska dělejte jenom to, co vás těší a na co vám už dlouho nezbýval čas 🙂.

Tak co říkáte na první výzvu? Přidáte se ke mně? Budu moc ráda, když mi do komentářů dáte vědět třeba zlepšit, jaké cvičení byste ve výzvě uvítali, případně se pochlubíte vašimi výsledky a pocity z cvičení 🙂.

Vaše V.

Reklama
Veronika
Blogerka. Kávoholička. Cestovatelka. Diářová maniačka. Milovnice všeho krásného. Spolumajitelka zlobivého kocoura. Odbornice a věčná badatelka v oblasti potravin a výživy (nutrimagazin.cz). Tvrdohlavá býčice. Perfekcionistka. Jo a taky občas trochu stresařka a nervóza, co potřebuje mít všechno hned. Vysnila si, že bude žít život podle svých představ a strašně si přeje, aby jí to vyšlo. Věří, že pokud člověk opravdu chce něčeho dosáhnout, zaměří na to veškerou svou pozornost a je ochotný udělat krok do neznáma, MUSÍ to prostě vyjít. ... a proto sekla se všemi jistotami a maká na tom! Budete mi držet palce a sledovat můj příběh :-)?