Reklama

Tipy na cvičební aplikace + cvičební plán na 1. týden

Tipy na cvičební aplikace + cvičební plán na 1. týden

Konečně jsem se dokopala zase začít pořádně cvičit. Měla jsem teď 14 dní docela pauzu s tím, že jsem přes Velikonoce byla jenom !jednou! běhat.

A vůbec Velikonoce jsou dost „krizovka“. Upřímně obdivuju všechny, co dokážou odolat všem těm slaným a sladkým lákadlům. U mě se to stupňuje obzvlášť s tím, když jakékoliv svátky trávím doma. Návštěvy, chlebíčky, řezy, buchty, vajíčkové pomazánky. Prostě jídlo je všude, všichni ho jí a já miluju jídlo a…

No…konec výmluv :-D.

Prostě je na čase jít zase pořádně do sebe :-)!

Cvičební plán každý týden

Rozhodla jsem se to udělat tak, že vždycky v neděli dám na blog cvičební plán na další týden. Aktuální týden mi už trošku utekl, ale cvičím od pondělí, tak se můžete buď přidat nebo začít od dalšího týdne :-).

Záměrně do plánu nepíšu konkrétní dny, to nechávám na vás. Ideální je alespoň dodržovat poměr aktivních dnů a pauz. Dva dny chci cvičit podle aplikací, dva dny podle svých starších výzev – Výzva I a Výzva II a jednou si dát běh nebo můj oblíbený orbitrek. V průběhu týdnů budu taky různě upravovat obtížnost jednotlivých cvičení. Ve dnech odpočinku je ideální si dát procházku nebo jógu.

Aplikace, co vás udrží ve formě

Tentokrát jsem se rozhodla zapojit do cvičení i různé mobilní aplikace. Tady je výčet těch, které momentálně používám rovnou i s odkazy na jejich stažení do mobilu. Všechny jsou zdarma nebo alespoň v těch verzích a úrovních, které zatím používám.

CVIČENÍ

JÓGA

MĚŘENÍ ČASU (pro výzvy)

Docela mi teď tento způsob cvičení vyhovuje, protože nemám moc ráda cvičení podle videí.

Některé aplikace znám už delší dobu a vrátila jsem se k nim a jiné jsem objevila nově. Ve všech si můžete nastavit různé úrovně obtížnosti, podle toho, jak na tom jste s fyzičkou :-). Do týdenního rozpisu budu vždy dávat svoji aktuální úroveň obtížnosti a vy si nastavte takovou, jaká vám vyhovuje :-).

Plán cvičení – 1. týden

1. den – aplikace Cvičení na 30 dní

celé tělo (středně obtížný stupeň) – 2 kola

paže (středně obtížný stupeň) – 1 kolo

břicho (středně obtížný stupeň) – 1 kolo

2. den – cvičební výzva I.

sprint, dřep, horolezec, dámské kliky, výpady, zjednodušené burpee

30 s cvičení s vysokou intenzitou, 15 s pauza

3 kola pro pokročilé

3. den pauza – aplikace Daily Yoga

cvičení jógy (jedu mód – Yoga for complete beginners), procházka

4. den – aplikace Cvičení na 30 dní

celé tělo (středně obtížný stupeň) – 2 kola

nohy (středně obtížný stupeň) – 1 kolo

zadek (středně obtížný stupeň) – 1 kolo

5. den

orbitrek nebo běh 40 minut

6. den pauza – aplikace Daily Yoga

cvičení jógy (jedu mód – Yoga for complete beginners), procházka

7. den – cvičební výzva II

sprint, dřep, panák, dámské kliky, horolezec, výpady, běžkař, výpony, tricepsové kliky, bicykl

30 s cvičení s vysokou intenzitou, 10 s pauza

3 kola pro pokročilé

Budu moc ráda, když se ke mě přidáte :-). Pro společný „hecing“ jsem založila už před časem FB skupinu BOJ ZA MOJE NOVÉ JÁ , tak se nezapomeňte přidat. Protože vzájemná motivace je vždycky ta nejúčinější :-).

Budu moc ráda, když mi v komentářích prozradíte podle čeho nejraději cvičíte vy? Videa? Výzvy? Nebo dáváte přednost spíš skupinovým lekcím?

Vaše V.

Reklama
Veronika
Blogerka. Kávoholička. Cestovatelka. Diářová maniačka. Milovnice všeho krásného. Spolumajitelka zlobivého kocoura. Odbornice a věčná badatelka v oblasti potravin a výživy (nutrimagazin.cz). Tvrdohlavá býčice. Perfekcionistka. Jo a taky občas trochu stresařka a nervóza, co potřebuje mít všechno hned. Vysnila si, že bude žít život podle svých představ a strašně si přeje, aby jí to vyšlo. Věří, že pokud člověk opravdu chce něčeho dosáhnout, zaměří na to veškerou svou pozornost a je ochotný udělat krok do neznáma, MUSÍ to prostě vyjít. ... a proto sekla se všemi jistotami a maká na tom! Budete mi držet palce a sledovat můj příběh :-)?