Reklama

Plán cvičení na 2. květnový týden

Plán cvičení na 2. květnový týden

Do cvičení jsem se první týden vrhla po hlavě. A fakt mě to děsně chytlo :-).

Jenomže znáte to, plány vždycky nevycházejí, tak dobře, jak byly naplánovány :-D.

A tak jsem ve čtvrtek (shodou okolností hned po vydání článku :-D) onemocněla. Naštěstí jen nějaké lehčí nachlazení, ale stejně jsem cvičení do neděle pro jistotu musela vynechat. Už se mi vícekrát osvědčilo, že je lepší dát si pauzu hned ve chvíli, kdy cítím na mě něco leze. Pokud se na to vykašlu a jedu dál, nemoc má pak mnohem horší a hlavně delší průběh.

Dnes už je mi naštěstí mnohem líp. Tak snad to zabralo :-).

Řekla jsem si, že ten první týden budu holt brát jako takové „rozehřívací kolečko“ a od pondělí jedu na plno. Plán je proto víceméně stejný, akorát s přibývajícími dny se samozřejmě zvyšuje obtížnost v daných aplikacích, takže tento týden bude zase o něco náročnější :-).

Pro inspiraci když tak mrkněte do 1. cvičícího týdne – najdete tady všechny aplikace a výzvy, podle kterých v květnu jedu. A taky ještě odkaz na FB skupinu, která slouží k vzájemné podpoře a kam od pondělí dávám vždycky cvičení na daný den :-).

Pustíte se do toho se mnou :-)?

Plán cvičení – 2. týden

1. den – aplikace Cvičení na 30 dní

celé tělo (středně obtížný stupeň) – 2 kola
paže (středně obtížný stupeň) – 1 kolo
břicho (středně obtížný stupeň) – 1 kolo

2. den – cvičební výzva I.

sprint, dřep, horolezec, dámské kliky, výpady, zjednodušené burpee
30 s cvičení s vysokou intenzitou, 15 s pauza
3 kola pro pokročilé

3. den pauza – aplikace Daily Yoga

cvičení jógy (jedu mód – Yoga for complete beginners), procházka

4. den – aplikace Cvičení na 30 dní

celé tělo (středně obtížný stupeň) – 2 kola
nohy (středně obtížný stupeň) – 1 kolo
zadek (středně obtížný stupeň) – 1 kolo

5. den

orbitrek nebo běh 40 minut

6. den pauza – aplikace Daily Yoga

cvičení jógy (jedu mód – Yoga for complete beginners), procházka

7. den – cvičební výzva II

sprint, dřep, panák, dámské kliky, horolezec, výpady, běžkař, výpony, tricepsové kliky, bicykl
30 s cvičení s vysokou intenzitou, 10 s pauza
3 kola pro pokročilé

Reklama
Veronika
Blogerka. Kávoholička. Cestovatelka. Diářová maniačka. Milovnice všeho krásného. Spolumajitelka zlobivého kocoura. Odbornice a věčná badatelka v oblasti potravin a výživy (nutrimagazin.cz). Tvrdohlavá býčice. Perfekcionistka. Jo a taky občas trochu stresařka a nervóza, co potřebuje mít všechno hned. Vysnila si, že bude žít život podle svých představ a strašně si přeje, aby jí to vyšlo. Věří, že pokud člověk opravdu chce něčeho dosáhnout, zaměří na to veškerou svou pozornost a je ochotný udělat krok do neznáma, MUSÍ to prostě vyjít. ... a proto sekla se všemi jistotami a maká na tom! Budete mi držet palce a sledovat můj příběh :-)?