Reklama

Špindl, sněhová vánice a offline mód

Letos se nám ten advent opravdu daří :-). První adventní víkend jsme strávili v Praze a dokonce nás překvapil první sníh. Na druhý adventní víkend jsme si naplánovali výlet do Špidlu.

Ráno jsme si dali línější a pomalejší rozjezd, pak naši tradiční snídani (bez domácích palačinek to není ten správný start víkendu), pak ještě sehnat dobré počteníčko, naladit se na vánoční atmošku a vyrážíme :-).

časopis kreativ

Výlet jsem plánovala s tím, že si tady užijeme pořádnou zimní atmošku a sníh, když u nás v nížině se ho v posledních letech ne a ne dočkat. V prosinci, už přece na horách sněží, ne?

A ono ne! Nebo vlastně tak nějak na půl. Přes den většinou pršelo a v noci padal sníh :-).

Naštěstí jsme prozíravě zvolili krásný hotýlek s úžasným výhledem a bazénem, odkud se ta spoušť venku krásně sledovala.

úžasný výhled

wellness

salát ceasar

hory, výhled

Když se počasí malinko umoudřilo, vyrazili jsme na obhlídku města. Hotel byl od samotného centra vzdálený cca 2,5 km. Byla by to docela příjemná procházka, kdyby nám počasí nepřipomnělo, že jsme na horách a totálně nás nesmáčel déšť se sněhem. Ale nevyzpytatelnost počasí k horám holt patří :-).

Centrum města se za 7 let, co jsme tu byli naposled, vůbec nezměnilo. Najdete tu předražené obchody s oblečením, bary, restaurace, vietnamskou večerku (což je odpoledne o víkendu jediný fungující obchod s „potravinami“), koupíte tu trdlo a můžete tu potkat i Krakonoše. Pokud lyžujete asi fajn, jinak tak trochu nůďo :-).

Špindlerův mlýn

Na večer se počasí pořád zhoršovalo, takže přestal fungovat signál, satelit a wifi (která ostatně fungovala špatně i ostatní dny). Nakonec jsme to docela ocenili. Bylo vážně super být zase na chvilku offline. Daleko od všeho. Od města, ztracení ve sněhové bouři, jen tak přemýšlet, zapisovat plány, číst si dobrou knížku, být spolu a prostě jen tak být…Člověk by to už málem zapomněl.

Tolik k našemu druhému adventnímu víkendu. Ten další bude asi trochu nudnější, protože musíme pracovat a dohnat všechny resty – kvůli té nefungující wifině :-D.

Co vy, vyrážíte někam ještě před Vánoci nebo spíš užíváte o víkendech domácí pohodu (nebo je trávíte pečením, úklidem atd…? :-))

Přeju vám nádherný adventní čas :-).

Vaše V.

Téma: Všednosti
Reklama
Veronika
Miluje život a snaží se ho žít naplno. Je nadšenou objevovatelkou funkčních strategií osobního rozvoje, odbornicí a věčnou badatelkou v oblasti zdravého životního stylu a především ženou a partnerkou. O své poznatky se se svými čtenáři dělí prostřednictvím své tvorby na blozích nutrimagazin.cz a mojenoveja.cz a momentálně připravuje svůj první e-book, kde se s Vámi podělí o efektivní nástroje pro budování nového, krásnějšího JÁ. Inspiruje lidi, jak prostřednictvím nastavením mysli dosahovat svých cílů. Jejím heslem je “Krása uvnitř i navenek”, která jako jediná zaručeně může vést k opravdové vnitřní spokojenosti.